«سرپرست اداره انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد

آقای برهانی به عنوان «سرپرست اداره انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد.

هادی برهانی

جناب آقای هادی برهانی طی حکمی از سوی سرکار خانم حقانی، معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان «سرپرست اداره انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در این حکم، مهم‌ترین وظایف این مسئولیت را تدوین سیاست‌های کلان و برنامه‌های بلندمدت و میان‌مدت انتشارات، تدوین و بهینه‌سازی نظام جامع انتشارات، طراحی و تدوین شاخص‌ها و معیارهای انتشارات، تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های انتشارات و برنامه‌ریزی اجرایی کلیه امور مربوط در بخش تولید و تولید فنی عنوان کرده است.

همچنین چاپ و انتشارات کتب و نشریات مکتوب و الکترونیک، توسعه بهره‌گیری از فناوری‌های لازم در تأمین نیازهای تولید فنی، چاپ و تکثیر جامعه، رصد، کنترل و توسعه توزیع محصولات انتشاراتی جامعه، توسعه مشارکت، تبادل و توزیع آثار انتشاراتی با نهادهای در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر مواردی است که اجرای آنها می‌تواند تحولی اساسی در اداره انتشارات ایجاد کند تا شاهد تولید و عرضه آثار فاخر و گرانسنگ در بخش‌های مختلف پژوهشی، ترویجی و آموزشی باشیم.

در این حکم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند جناب آقای موسوی مجاب که پیش از این، تصدی این مسئولیت را به عهده داشت، قدردانی شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر