معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

دوفصلنامه «مطالعات تربيتی و روانشناختی خانواده» حائز رتبه علمی تخصصی شد

نشریه داخلی مطالعات تربیتی خانواده

نشریه داخلی «مطالعات تربيتی و روانشناختی خانواده» پس از چاپ دو شماره داخلی به رتبه علمی تخصصی ارتقا پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نشريه «مطالعات تربيتی و روانشناختی خانواده» از سوی انجمن علمی پژوهشی تعلیم و تربیت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این نشریه به صورت دوفصلنامه و با هدف ترویج پژوهش‌های مرتبط با حوزه خانواده و ارائه الگوهای اسلامی آن، از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد.

حقانی تصریح کرد: این نشریه پس از چاپ دو شماره داخلي با توجه به ارتقاي سطح علمي مقالات در تاریخ اول بهمن سال جاری، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ مجوز نشر به صورت علمی تخصصی شد.

وی یادآور شد: دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده از اين پس با مدیر مسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی و سردبيري حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رضائيان به چاپ مي‌رسد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه محورهاي کلی این نشریه شامل ۱۴ محور است، گفت: «پايداري و تعالي خانواده»، «خانواده و سبک زندگي اسلامي»، «خانواده، ايمان و معنويت»، «فرزندآوري و فرزندپروري» و «خانواده، کودک و نوجوان» از جمله محورهای این نشریه است.

حقانی اضافه کرد: محورهای دیگر این نشریه شامل «ازدواج و طلاق»، «روابط همسران در خانواده»، «نقش و جايگاه مادر در خانواده»، «نقش و جايگاه پدر در خانواده»، «کارکردها و کارآمدي خانواده»، «خانواده، رسانه و فضاي مجازي»، «آسيب‌شناسي خانواده»، «خانواده و اقتصاد» و «مولفه‌ها و شاخص‌هاي خانواده ايراني – اسلامي» هستند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر