کتاب «كاربرد قواعد فقهي در روابط زوجين» منتشر شد.

کتاب «كاربرد قواعد فقهي در روابط زوجين» منتشر شد.

photo_2022-01-17_11-56-42

این کتاب توسط سرکار خانم مهديه رضايي توسط انتشارات جامعة الزهرا ـ علیهاالسلام ـ چاپ و منتشر شده است. این کتاب در سه فصل تدوین شده و فصل اول با عنوان «كليات و مفاهيم»، فصل دوم«كاربرد قواعد اختصاصي فقهي در روابط زوجين» فصل سوم « كاربرد قواعد عمومي فقهي در روابط زوجين» مي¬پردازد.

کتاب «كاربرد قواعد فقهي در روابط زوجين» منتشر شد.
 این کتاب توسط سرکار خانم مهديه رضايي توسط انتشارات جامعة الزهرا ـ علیهاالسلام ـ چاپ و منتشر شده است.
این کتاب در سه فصل تدوین شده و فصل اول با عنوان «كليات و مفاهيم»، فصل دوم«كاربرد قواعد اختصاصي فقهي در روابط زوجين» فصل سوم « كاربرد قواعد عمومي فقهي در روابط زوجين» مي¬پردازد.
 با توجه به مسائل و معضلات زوجین، اثر حاضر به قواعد مهم فقهی و کاربرد آن‌ها در این حوزه پرداخته است. محور قراردادن قواعد فقهى، در پردازش مسائل اجتماعى به‌ویژه روابط زوجین بسیار راهگشاست و با توجه به عمومیت و شمول این قواعد، مى‏توان فقه را در برابر مسائل اجتماعى، داراى موضع دانست. قواعد فقهى این قابلیت را دارد تا در بستر زمان حرکت کند و به فقه پویایى بخشد. در نتیجه براى حلّ فقهى مسائل حوزه خانواده، استفاده از قواعد فقهى و تطبیق آن‌ها بر موضوع و مصداق‏یابى آن‌ها، می‏تواند راهگشا باشد.
علاقه‌مندان جهت تهیۀ این کتاب می‌توانند به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، جنب حسینیۀ امام خمینی ـ رحمة الله ـ مراجعه کنند.

سامانه فروشگاه کتاب
https://eshop.jz.ac.ir

https://eitaa.com/jz2602

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر