آیین اختتامیه همایش کتاب سال بانوان ۷ آذرماه در قم برگزار می شود

کتاب سال بانوان

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان با سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ۷ آذرماه خبر داد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی، رییس شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان در گفتگو با واحد خبر بیان داشت: نوان کرد: مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان روز دوشنبه ۷ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

وی با بیان اینکه در همایش کتاب سال بانوان، آثار منتشر شده بانوان در قالب کتاب، مقالات علمی پژوهشی و رساله علمی سطح چهار و دکتری در عرصه علوم اسلامی و انسانی دریافت شده است، اظهار داشت: در بخش ویژه که موضوع زن و خانواده است، نویسندگان آقا و خانم می توانستند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: حدود ۳۰۰ اثر در ۱۰ گروه علمی از جمله اخلاق و عرفان، منطق، فلسفه و کلام، تاریخ، سیره و تراجم، تفسیر و علوم قرآن، فقه و حقوق، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم حدیث، ادبیات و هنر و گروه زن و خانواده ارسال شد که توسط مدیران هر گروه مورد بررسی شد.

خانم برقعی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۷ اثر به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کرد و بعد از ارزیابی تفصیلی ۳۵ اثر به مرحله پایانی راه یافت که در کمیته علمی مورد بررسی قرار گرفت و آثار برگزیده انتخاب و برگزیدگان در روز اختتامیه تجلیل می‌شوند.

 گفتنی است، پیش از این زمان برگزاری مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان ۳۰ آبان ماه اعلام شده بود که به دلیل تغییر برخی مقدمات و برنامه ها، این مراسم به ۷ آذرماه موکول شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر