معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند:

کرسی ترویجی «نگرش به فرزندآوری: نقش سبک زندگی اسلامی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی»

کرسی ترویجی41

کرسی ترویجی «نگرش به فرزندآوری: نقش سبک زندگی اسلامی و ویژگی های جمعیت شناختی» به صورت حضوری و مجازی در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود.

چهل و یکمین کرسی ترویجی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «نگرش به فرزندآوری: نقش سبک زندگی اسلامی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی» از سوی معاونت پژوهش این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

در این برنامه، سرکار خانم سیده زینب رضوانی، عضو انجمن علمی پژوهشی تعلیم و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیر گروه روانشناسی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی به عنوان ارائه دهنده این کرسی حضور دارد.

سرکار خانم افتخار یوسفی، استاد، پژوهشگر و معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان ناقد این کرسی ترویجی است و دبیری علمی این جلسه را سرکار خانم طاهره محقق، استاد و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عهده دارد.

این کرسی ترویجی روز چهارشنبه ۳ اسفند ساعت ۸:۳۰ الی۱۰ در سالن جلسات طبقه سوم معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

همچنین امکان برگزاری این جلسه به صورت مجازی فراهم شده و علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rbhyyb۸۹۷yoy/ در این برنامه شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر