انتشار یازدهمین شماره دوفصلنامه «مطالعات اسلامی زنان و خانواده»

انتشار یازدهمین شماره دوفصلنامه «مطالعات اسلامی زنان و خانواده»

photo_2020-06-13_11-24-32

یازدهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

یازدهمين شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

 در این شماره مقالاتی با عناوین «الگوی ساختاری روابط بین ادراک از دینداری والدین و دینداری فرزندان با توجه به نقش میانجی گر سبک دلبستگی، ویژگی های شخصیتی و سبک فرزندپروری» به قلم حمیده قاسمی/ اسماعیل هاشمی، «مقایسه رویکرد معروف گرا و حقوق گرا در انعطاف بخشی به روابط همسران و حقوق زنان(تاکید بر آیه 328 سوره بقره)» نوشته معصومه حافظی/طیبه حسام پور و «واکاوی مفهوم ریاست شوهر در روابط حقوقی زوجین» به همت محدثه کامیار/لیلا ثمنی، «بررسی تاثبر حدوث اختلاف دین بین زوجین در ثبوت و سقط وجوب نفقه زوجه» به قلم فراست محمدی بلبان آباد/ امیر حمزه سالارزایی، «الزامات سیاست خانواده جمهوری اسلامی ایران با مروری کوتاه بر سیاست خانواده در جهان» نوشته محدثه معینی و «نقش سبک های فرزندپروی ادراک شده و سبک های دلبستگی در پیش بینی صمیمیت زناشویی زنان» به قلم طیبه السادات صالحی و حسین رضاییان بیلندی به چاپ رسیده است.

دوفصلنامه «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» با انتشار نخستین شماره در زمستان ۱۳۹۳ پا به عرصه نشریات علمی کشور گذاشت تا با ايجاد زمينه علمی مناسب، از آرای صاحب‌نظران اين حوزه معرفتی بهره‌مند شود.

این دوفصلنامه با توجه به ارزیابی کمیسیون نشریات علمی حوزه و به استناد مصوبه ۵۸۵ شورای عالی حوزه‌های علمیه در جلسه ۹۴، در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۷ از شماره هفت به بعد حائز رتبه علمی پژوهشی از سوی شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شده است.

این نشریه به سردبیری خانم دکتر نرجس رودگر و مدیر مسئولی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی بجستانی فعالیت دارد و تا کنون ۱۱ شماره از این نشریه به چاپ رسیده است.

این نشریه آماده دریافت مقالات پژوهشی در موضوعات زنان و خانواده با رویکرد اسلامی است که علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های تألیفی خود را به سامانه نشریه به نشانی http://pubs.jz.ac.ir ارسال کنند.

پژوهشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای غیرتعطیل با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۲۲۴ تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر