تا ۲۰ تیر؛

مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه تمدید شد

همایش کتاب سال حوزه

دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: با عنایت به شرایط بهداشتی موجود و ضرورت توجه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیر تمدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، دبیر همایش کتاب سال حوزه، گفت: با عنایت به شرایط بهداشتی موجود و ضرورت توجه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

وی در ادامه افزود: این همایش اختصاص به حوزویان برادر و خواهر داخل و خارج کشور دارد و لازم است کتاب‌های ارسالی، برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ به چاپ رسیده باشد. پایان‌نامه‌های سطح۴ (دکتری) حوزویانی که در سال ۱۳۹۸ در یکی از مراکز علمی پژوهشی حوزوی دفاع شده باشد نیز بخش دیگر همایش کتاب سال حوزه است.

دبیر همایش کتاب سال حوزه تأکید کرد: آثاری پذیرفته می‌شوند که در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین تألیف، تدوین، تصحیح و تحقیق یا ترجمه شده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مقیمی اظهار داشت: پدیدآورندگان آثار، تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی همایش به نشانی www.ketabehowzeh.ir نام‌نویسی کرده و دو نسخه از اثر خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی تأکید کرد: بارگذاری «فایل الکترونیکی پایان‌نامه» با فرمت word یا pdf و «تصویر صورت‌جلسه دفاعیه» در هنگام ثبت‌نام، ضروری است، همچنین ارائه نسخه زبان مبدأ،  برای کتاب‌های ترجمه شده الزامی است.

گفتنی است: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی www.ketabeHowzeh.ir مراجعه کرده یا با تلفن شماره  ۰۲۵۳۲۱۳۵۶۰۳ تا ۶۰۵ تماس بگیرند. سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ نیز پاسخگوی سؤالات نویسندگان است.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر