تمدید ارسال مقاله کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث

تمدید ارسال مقاله کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث

photo_2020-10-04_10-12-28

همایش ملی «گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن وحدیث» آذرماه 1399 در قم، مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث، برگزار می شود. مهلت ارسال چکیده: تا پایان آبان ماه 99 و ارسال مقاله: تا پایان دی ماه 99

  همایش ملی «گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن وحدیث» با محورهایی همچون مبانی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث، هماهنگی عقل و نقل در گام دوم انقلاب اسلامی، راهکارهای اجرایی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی با هدف تبیین ابعاد مختلف این بیانیه و گفتمان سازی برای مهمترین مأموریت های نسل جوان به ویژه در نهادهای علمی کشور به منظور تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی از سوی معاونت پژوهش مجتمع آموزش  عالی قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

این همایش در سه محور برنامه ریزی شده که محور اول مبانی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث، محور دوم هماهنگی عقل و نقل در گام دوم انقلاب اسلامی، محور سوم راهکارهای اجرایی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث از دیگر محورهای همایش هستند.

محورهای فوق با توجه به عناوین و سرفصل‌های کلیدی گام دوم انتخاب شده است و علاق مندان به فعالیت در این راستا می توانند با مطالعه بیانیه ی گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت دقیق به محتوای مطالب پی برده و در نگارش مقاله و تبیین دیدگاه معظم له در میان جامعه علمی و مردم سهیم باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر