مسئول آموزش مرکز کامپیوتری علوم اسلامی نور تصریح کرد:

فرایند دیجیتالی کردن تراث اسلامی با قدرت ادامه می‌یابد

حجت الاسلام مغیثه 2

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیسه گفت: فرایند دیجیتالی کردن منابع علوم اسلامی را با قدرت ادامه دهد تا به جایی برسیم که تمام تراث اسلامی دیجیتالی شود و فناورانه به دست پژوهشگران برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حامد مقیسه امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور در مراسم اختتامیه نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن جلسات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، به معرفی محصولات و نرم افزارهای مرکز کامپیوتری نور پرداخت و اظهار داشت: مرکز نور بنا دارد فرایند دیجیتالی کردن منابع علوم اسلامی را با قدرت ادامه دهد تا به جایی برسیم که تمام تراث اسلامی دیجیتالی شود و فناورانه به دست پژوهشگران برسد.

مسئول آموزش مرکز کامپیوتری علوم اسلامی نور افزود: این مرکز در نظر دارد حجم منابع دیجیتال شده را افزایش دهد تا دسترسی پژوهشگران علوم اسلامی به محصولات و نرم‌افزارهای اسلامی آسان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیسه گفت: تولید محصولات و نرم افزارهای نور باعث شده تا اشراف محققان بر منابع بیشتر شود و در موضوعات امروزی که مبتلا به کار تحقیقات روز است، به پژوهشگران کمک می‌شود تا به مطالب خود در منابع کهن دسترسی داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد این محصولات و نرم‌افزارهای تولید شده محقق یار خوبی برای پژوهشگران باشد و ضریب تحقیق را افزایش دهد.

مسئول آموزش مرکز کامپیوتری علوم اسلامی نور بیان داشت: خوشحالیم که غالب محققان و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با این مرکز آشنا و به محصولات و نرم افزارها تجهیز هستند که امید است تأثیر آن را در خروجی‌های علمی ببینیم.

وی با اشاره به مخاطب شناسی در فضای جامعه و شبکه‌های اجتماعی، گفت: امروز با توجه به محتواهای ساندویچی بحث اتقان متن و مقوله استفاده از محصولات فناورانه برای تولید محتوا بسیار موثر است و یک مبلغ و زن تراز انقلاب باید در موجزترین حالت بتواند متقن‌ترین متن را ارائه کند تا در جهاد تبیین موفق باشد که این ابزارهای فناورانه می‌تواند به رسالت بانوی تراز انقلاب کمک کند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر