تمدید مهلت شرکت در همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قران کریم» تا ۲۰ آذر

تمدید مهلت شرکت در همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قران کریم» تا ۲۰ آذر

همایش مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام کرد: مهلت شرکت در همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» تا چهارشنبه ۲۰ آذر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری نهادهای مختلف از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: مهلت شرکت در این همایش تا روز  چهارشنبه ۲۰ آذر تمدید شده است و پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند مقالات خود را به نشانی hamayesh.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

حقانی یادآور شد: محورهای این همایش شامل مبانی و اصول مقاومت اسلام از نگاه قرآن، شاخصه ها و الگوهای مقاومت از نگاه قرآن، دستاوردهای مقاومت از نگاه قرآن کریم، چالش های مقاومت از نگاه قرآن کریم و گفتمان سازی مقاومت از نگاه قرآن کریم هستند.

وی تصریح کرد: همایش ملی «مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم» بهمن سال جاری در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

 

 

 

همایش مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر