برگزاری همایش ملی «دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی»

برگزاری همایش ملی «دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی»

123

همایش ملی «دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی» همراه با رونمایی از ۱۲ جلد کتاب و ویژه نامه همایش از جمله کتاب مجموعه مقالات طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با عنوان «مجموعه مقالات علمی همایش دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره)» برگزار می‌شود.

همایش ملی «دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی» روز پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹ الی  ۱۸ در دو نوبت صبح و عصر با حضور استادان و پژوهشگران علوم قرآنی در مؤسسه فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام برگزار می‌شود.

این همایش از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام و جامعه‌المصطفی العالمیه و با همکاری نهادهای علمی و حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله رضا استادی از استادان برجسته حوزه و آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام سخنرانان اصلی همایش هستند.

برگزاری نمایشگاهی از پوستر چکیده مقالات پذیرفته‌شده و رونمایی از ۱۲ جلد کتاب و ویژه‌نامه همایش از دیگر برنامه‌های این همایش است.

در رونمایی از کتب و ویژه‌نامه همایش، مجموعه مقالات طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز که در قالب کتاب «مجموعه مقالات علمی همایش دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره)» گردآوری شده، رونمایی می‌شود.

همچنین در روز همایش، مقالات برگزیده شامل ۴۷ مقاله در قالب سخنرانی در پنج پنل تخصصی ارائه شده و مقالات برتر از میان آنها مشخص خواهند شد.

در این همایش، ۶ اثر از آثار پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام در قالب سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفته است که در این پنل‌ها ارائه می‌شوند.

مراسم افتتاحیه همایش ملی «دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی» ساعت ۹ و اختتامیه آن ساعت ۱۸ همان روز با حضور استادان و پژوهشگران علوم قرآنی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر