پذیرش مقالات علمی پژوهشی در همایش کتاب سال بانوان تصویب شد

پذیرش مقالات علمی پژوهشی در همایش کتاب سال بانوان تصویب شد

0001

بنا به تصویب شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان، مقالات منتشر شده بانوان در نشریات علمی ـ پژوهشی (سال ۹۷ و ۹۸) و آثار و مقالات منتشر شده (بانوان و آقایان) با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب به محورهای دومین همایش کتاب سال بانوان اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به درخواست پژوهشگران و فرهیختگان در عرصه علوم انسانی اسلامی و تصویب شورای سیاستگذاری همایش، مقالات منتشر شده بانوان در نشریات علمی ـ پژوهشی (سال ۹۷ و ۹۸) و همچنین آثار و مقالات منتشر شده (بانوان و آقایان) با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب به محورهای دومین همایش کتاب سال بانوان اضافه شد.

بر این اساس، پژوهشگران باید یک نسخه از نشریه‌ای را که در آن شماره، مقاله‌شان به چاپ رسیده است، به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

گفتنی است، در دومین همایش کتاب سال بانوان، آثار منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نگاشته شده و رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ دفاع شده است، پذیرفته می‌شود.

این همایش مختص حوزویان نیست و همه بانوان پژوهشگر عرصه علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در حوزه زن و خانواده می‌توانند در این رویداد علمی پژوهشی شرکت کنند، همچنین محور ویژه این همایش، آثار منتشر شده بانوان و آقایان با موضوع زن و خانواده در سال‌های ۹۷ و ۹۸ است.

شرکت‌کنندگان باید دو نسخه از اثر را به دبیرخانه همایش ارسال کنند، همچنین برای آثار ترجمه شده، نسخه اصلی اثر الزامی است.

پژوهشگران برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه و از طریق پنل شخصی، آثار خود را ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این همایش به شماره ۳۲۱۱۲۴۸۶ – ۰۲۵ تماس بگیرند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر