انتشار سيزدهمين شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات اسلامی زنان و خانواده»

photo_2021-04-06_08-44-32

سيزدهمين شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

سيزدهمين شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این شماره مقالاتی با عناوین:

 «حدود و مرزهای روان­شناختی خانواده با تأکید بر آیات مشتمل بر واژه‌ «حدود الله»» جعفر هوشیاری/ حسن شکوري/سیدمجید حسینی کوهساری

«واکاوی حق استیلاد زوجه با استناد به ادله سلطنت بر اعضای بدن و منافع مترتب بر آن» مريم زارع/مريم برقعي

«نقش تعدیل‌کننده جهت‌گیری مذهبی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و تعهد زناشویی» فائزه آشناد/حسین رضائیان بیلُندی/محمدرضا احمدی

«چگونگی مواجهه پیامبر(ص) و امامان با مسأله تنش­زایی امور جنسی در روابط همسران» حسین قاضی‌خانی

«امکان‌سنجی اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی بر تنظیم هیجان و سرزندگی مادران کودکان ناتوان ذهنی» فاطمه غفاری حومدین/ ماریه دهقان منشادی

«اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش هیجان‌مدار بر بخشش بین فردی زوجین» سارا مرادی/اصغر آقای/

 محسن گل‌پرور

 دوفصلنامه «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» با انتشار نخستین شماره در زمستان ۱۳۹۳ پا به عرصه نشریات علمی کشور گذاشت تا با ايجاد زمينه علمی مناسب، از آرای صاحب‌نظران اين حوزه معرفتی بهره‌مند شود.

این دوفصلنامه با توجه به ارزیابی کمیسیون نشریات علمی حوزه و به استناد مصوبه ۵۸۵ شورای عالی حوزه‌های علمیه در جلسه ۹۴، در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۷ از شماره هفت به بعد حائز رتبه علمی پژوهشی از سوی شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شده است.

این نشریه به سردبیری خانم دکتر نرجس رودگر و مدیر مسئولی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی بجستانی فعالیت دارد و تا کنون 12 شماره از این نشریه به چاپ رسیده است.

این نشریه آماده دریافت مقالات پژوهشی در موضوعات زنان و خانواده با رویکرد اسلامی است که علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های تألیفی خود را با ثبت نام در سامانه نشریه به نشانی http://pubs.jz.ac.ir بارگذاری فرمایید.

پژوهشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای غیرتعطیل از ساعت 8-12 صبح با شماره تلفن ۳۲۱۱2400 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر