فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی فرهنگ انتظار و راهبرد مقاومت سلیمانی

همایش فرهنگ انتظار و مقاومت سلمیمانی

علاقه مندان به ارسال مقاله به همایش ملی فرهنگ انتظار و راهبرد مقاومت سلیمانی تا اول تیر ماه فرصت دارند، چکیده مقالات خود را ارسال کنند.

همایش ملی «فرهنگ انتظار و راهبرد مقاومت در مکتب شهید سلیمانی» از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی حوزوی از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

این همایش که به منظور تبیین آموزه های دینی مرتبط با مسأله انتظار فراخوان شده است دارای ۱۰ محور اصلی از جمله «مقدمات و مفاهیم فرهنگی انتظار در مکتب سلیمانی»، «شخصیت شناسی سردار سلیمانی بر اساس آموزه‌های انتظار»، «جایگاه راهبرد مقاومت در مکتب سلیمانی»، «مکتب سلیمانی برآمده از مکتب امامین انقلاب اسلامی»، «مکتب سلیمانی الگو بخش استکبار ستیزی و ظلم ستیزی» است.

همچنین از دیگر محورهای اصلی همایش، «فرهنگ انتظار و راهبرد مقاومت در مکتب شهید سلیمانی» می‌توان به «مبانی و شاخص های انتظار راهبردی در مکتب سلیمانی»، «جایگاه راهبرد انتظار در مکتب سلیمانی»، «نقش دوسویه انتظار و مقاومت در مکتب سلیمانی»، «مکتب سلیمانی پیام‌آور اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان» و «آمادگی و زمینه سازی ظهور در مکتب سلیمانی» اشاره کرد.

محورهای فرعی همایش در سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درج شده و همچنین مقالات برگزیده در مجله علمی پژوهشی و مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش ملی تا اول تیر سال جاری و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات دوم مرداد خواهد بود.

همایش ملی «فرهنگ انتظار و راهبرد مقاومت سلیمانی» همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در دی سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://isca.ac.ir/Portal/Home مراجعه کنند.

طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با این همایش می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۷۶ تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری @MHOSEINIM در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر