فراخوان شرکت در دهمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قم

پوستر_تبليغاتي

فراخوان دهمین جشنواره استانی علامه حلی حوزه علمیه قم ویژه برادران طلبه سطوح عالی، مراکز تخصصی، فقهی، هدایت علمی تربیتی و مدارس علمیه سطح یک و خواهران طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم اعلام شد.

دهمین جشنواره استانی علامه حلی حوزه علمیه قم ویژه برادران طلبه سطوح عالی، مراکز تخصصی، فقهی، هدایت علمی تربیتی و مدارس علمیه سطح یک و خواهران طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم برگزار می‌شود.

در این جشنواره، آثار علمی طلاب در قالب‌های کتاب، مقاله، پایان‌نامه سطح سه حوزوی و یا ارشد دانشگاهی و تحقیق پایانی سطح دو در موضوعات علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین دریافت می‌شود و هر طلبه پژوهشگر مجاز به ارسال حداکثر سه اثر است.

حداکثر سن طلاب برادر و خواهر شرکت‌کننده در این جشنواره، ۳۵ سال (متولدین اول فروردین ۱۳۶۷ و بعد از آن) و اساتید دارای حکم ۵۰ سال (متولدین اول فروردین ۱۳۵۲)  است.

بخش ویژه جشنواره علامه حلی در این دوره به موضوع «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین داری جامعه» اختصاص یافته است.

آثار ثبت‌نام شده توسط طلاب خواهر و برادر هر استان، ابتدا در دبیرخانه‌های مدرسه‌ای جشنواره در هر دو مرکز بررسی شده و سپس، آثار برتر هر مدرسه ضمن تجلیل در همان مدرسه، جهت رقابت استانی به دبیرخانه‌های جشنواره در مراکز استان‌ها ارسال می‌شود.

آثار برگزیده مرحله استانی نیز ضمن تجلیل در مراسم اختتامیه جشنواره در همان استان، جهت رقابت کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره در قم ارسال می‌شوند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه پیشخوان برخط خدمات حوزه‌های علمیه به نشانی http://ssmp.ismc.ir مراجعه کنند.

شرایط شرکت در دهمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قم

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر