کرسی ترویجی «نقش زنان در گام دوم انقلاب با تأکید بر الگوی سوم»

کرسی ترویجی 43

کرسی ترویجی «نقش زنان در گام دوم انقلاب؛ با تأکید بر الگوی سوم (زن نه شرقی و نه غربی)» با ارائه سرکار خانم شریفی به صورت حضوری و مجازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

چهل و سومین کرسی ترویجی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «نقش زنان در گام دوم انقلاب؛ با تأکید بر الگوی سوم (زن نه شرقی و نه غربی)» از سوی معاونت پژوهش این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

در این کرسی ترویجی، سرکار خانم دکتر معصومه شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قم به ارائه این موضوع می‌پردازد.

سرکار خانم دکتر سلیمه سایری، مدیر مدرسه علمیه حضرت آمنه سلام‌الله‌علیها به عنوان ناقد در این کرسی حضور دارد و دبیر علمی این کرسی، سرکار خانم طیبه قائمی بافقی، فعال فرهنگی و پژوهشگر انقلاب اسلامی است.

این کرسی ترویجی روز شنبه ۲۷ خرداد ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، ساختمان کتابخانه، معاونت پژوهش، سالن جلسات طبقه سوم برگزار می‌شود.

همچنین امکان حضور مجازی در این برنامه فراهم شده و علاقه مندان می توانند از طریق درگاه مجازی http://online.jz.ac.ir/rbhyyb۸۹۷yoy/ در این کرسی ترویجی شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر