از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) اعلام شد:

تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین(ره) تا ۷ آذر

جشنواره بانو امین

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین(ره) ویژه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران تا ۷ آذر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری جشنواره بانو امین(ره) برای ششمین سال متوالی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۷ آذر تمدید شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، اظهار داشت: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح ۳ طلاب مراکز حوزوی خواهران (۹۸- ۹۷) و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (۹۸-۹۷) پذیرفته می‌شوند.

حقانی با بیان اینکه محور ویژه این جشنواره را «بیانیه گام دوم انقلاب» است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت بنیه پژوهشی طلاب، انسجام بخشی به پژوهش ها و پایان نامه های دانش آموختگان است.

وی بیان داشت: شرکت‌کنندگان باید فرم ثبت نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به صورت فایل word و یا PDF به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند، همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ارسال شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان یادآور شد: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

پژوهشگران روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ می‌توانند مراجعه کنند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۸۴ تماس بگیرند.

جهت دریافت فرم ثبت نام این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر