فراخوان مقاله نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده»

فراخوان0

دوفصلنامه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» جهت انتشار مقالات پژوهشگران در حوزه خانواده، فراخوان مقاله داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، فراخوان مقاله دوفصلنامه علمی تخصصی «مطالعات تربيتی و روانشناختی خانواده» از سوی انجمن علمی پژوهشی تعلیم و  تربیت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

این نشریه پذیرای مقالات علمی اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در محورهای کلی «پایداری و تعالی خانواده»، «خانواده و سبک زندگی اسلامی»، «خانواده، ایمان و معنویت»، «فرزندآوری و فرزندپروری»، «خانواده، کودک و نوجوان»، «ازدواج و طلاق»، «روابط همسران در خانواده»، «نقش و جایگاه مادر و پدر در خانواده»، «کارکردها و کارآمدی خانواده»، «خانواده، رسانه و فضای مجازی»، «آسیب‌شناسی خانواده»، «خانواده و اقتصاد» و «مؤلفه ها و شاخص های خانواده ایرانی اسلامی» است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی به عنوان مدیر مسئول و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رضائيان به عنوان سردبیر این دوفصلنامه هستند.

این نشریه به صورت دوفصلنامه و با هدف ترویج پژوهش‌های مرتبط با حوزه خانواده و ارائه الگوهای اسلامی آن، از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد و پس از چاپ دو شماره داخلي با توجه به ارتقاي سطح علمي مقالات، سال گذشته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ مجوز نشر به صورت علمی تخصصی شد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را برای داوری و انتشار به دفتر دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده به نشانی الکترونیکی fpes@jz.ac.ir ارسال کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر