مسئول آموزش مرکز کامپیوتری علوم اسلامی نور تصریح کرد:

فرایند دیجیتالی کردن تراث اسلامی با قدرت ادامه می‌یابد

حجت الاسلام مغیثه 2 حجت‌الاسلام والمسلمین مقیسه گفت: فرایند دیجیتالی کردن منابع علوم اسلامی را با قدرت ادامه دهد تا به جایی برسیم که تمام تراث اسلامی دیجیتالی شود و فناورانه به دست پژوهشگران برسد.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا(س) عنوان کرد:

برنامه ریزی ۱۰ میزگرد علمی و ۶ کرسی آزاداندیشی در رویداد پژوهشی

فراهانی مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه بیش از صد نفر از اساتید، طلاب دو، سه و چهار و پژوهشگران در این رویداد ثبت نام کردند، گفت: در این رویداد، ۱۰ میزگرد علمی با حضور اعضای انجمن‌های علمی پژوهشی و ۶ کرسی آزاداندیشی برگزار شد.

مدیر جامعه الزهرا(س) در مراسم اختتامیه رویداد پژوهشی:

لزوم تربیت طلاب پژوهشگر در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / به دنبال تربیت طلاب مطالبه‌گر هستیم

برقعی رویداد پژوهشی 3 مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: در رویدادها، نیروها شناسایی و ایده‌های نو احصا شده‌اند که باید از این فرصت استفاده کنیم و پژوهشگرانی تربیت کنیم که در سطح اجتماعات بزرگ و تحقق تمدن نوین اسلامی، طرح و ایده داشته باشند.

با حضور مدیر جامعه‌الزهرا(س)؛

مراسم اختتامیه نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا(س) برگزار شد

حجت الاسلام مغیثه مراسم اختتامیه نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم برقعی و جمعی از مدیران و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همراه با تجلیل از برگزیدگان این رویداد برگزار شد.

دانش سایبرنتیک به دنبال تحریف جایگاه و کرامت زن است

میزگرد سایبرنتیک 2 یکی از ابعاد جدی مسئله جهانی‌سازی به‌واسطه فضای سایبر این است که افراد را از فضای فیزیکی به فضای سایبر سوق دهند، از آنجا که فضای فیزیکی عمدتاً بر مسئله خانواده استوار است و رکن اصلی خانواده نیز زن است، بنابراین زن را مورد هجمه قرار می‌دهند تا از طریق فضای سایبر بتوانند حاکمیت جهانی را محقق کنند.

نقش الگوهای قرآنی در الگوسازی زن تراز انقلاب اسلامی

میزگرد خانم دلاوری دلاوری پاریزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با گفتمان تمدنی باید بتواند نمونه زن تراز را به دنیا معرفی کند، گفت: بهترین راه نجات از الگوهای نامتعادل غربی و شرقی، استفاده از الگوهای معرفی شده در قرآن کریم است که با ذکر ویژگی‌های مهم، ما را به ساختن الگوی تراز می‌رساند.

در میزگرد تخصصی «حوزه مطالعات زنان با رویکرد قرآنی» مطرح شد:

زنان می‌توانند در جامعه فرهنگ‌ساز باشند

میزگرد تخصصی میزگرد تخصصی در حوزه مطالعات زنان با محوریت موضوعات «تأثیر زنان در فرهنگ سازی و تغییر فرهنگی در جامعه با رویکرد قرآنی، «تأثیر نگرش‌های مختلف دینی در تببین جایگاه اجتماعی زنان» و «تأثیر آداب و رسوم‌های اجتماعی در جوامع درتعیین نقش‌های زنان» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.